W ramach promocji jeździectwa i samych zawodów Sopot nabrał końskiego charakteru i jeździeckiego kolorytu.

   Całe przedsięwzięcie promocyjne było możliwe do przeprowadzenia głównie dzięki otwartości i przychylności władz Miasta Sopotu, które z wielkim zrozumieniem potraktowały mniej i bardziej szalone kreacje.

   Toczki jeździeckie na parkometrach oraz białe konie przy alei Niepodległości to tylko część niecodziennych zwiastunów, które pojawiły się w minionych dniach w Sopocie.

   „Konie parkują na hipodromie!” – pod tym szyldem na sopockich parkometrach zawisły oryginalne toczki jeździeckie, zapowiadające nadchodzące zawody CSIO***.  Od kilku dni kierowcy parkujący w Sopocie mogą się na nie natknąć w kilkunastu sopockich zakątkach. To nie tylko doskonała promocja zawodów, ale i jeździectwa jako sportu i wyjątkowej rozrywki. Instalacje jeździeckich toczków na parkometrach to powiew reklamowego ambientu, który nie tylko informuje o zawodach, ale zaskakuje i intryguje przechodniów. Tak samo zaskakujące i emocjonujące jak zawody CSIO***!



   Kolejną niespodzianką, czyhającą na nas przy wjeździe do Sopotu są galopujące białe konie ustawione wzdłuż alei Niepodległości. Konie witają wszystkich jeźdźców przybyłych do Sopotu – nie da się ich przeoczyć!



   W centralnych punktach w Sopocie przy ulicy Podjazd oraz przy alei Niepodległości zawisły również reklamowe banery w stylu retro, nawiązujące do starych, kurortowych tradycji Sopotu. Plakaty, banery i ulotki zapowiadają jeździecką atmosferę, ogrom sportowych emocji i wiele wspaniałych atrakcji dla przybyłej publiczności.



   Na oficjalnej stronie zawodów i Facebookowym fan pagu regularnie można śledzić postępy akcji reklamowej, galerię zdjęć z przygotowań, ciekawostki, aktualności oraz wywiady z organizatorami.

   Autorem kreacji i realizacji kampanii jest trójmiejska agencja Czerwona Furtka.