Do tego ważnego konkursu należało się najpierw zakwalifikować - na podstawie wyników z poprzednich dni. Tylko 12 par mogło w nim wystartować, pięć z nich było bezbłędnych i zakwalifikowało się do rozgrywki. Hans-Dieter Dreher na Embassy II (Escudo I – Silvio I) był pierwszym zawodnikiem w dogrywce i wyglądało na to, że ciężko będzie pojechać szybciej od niego. Startujący po nim Steve Guerdat na Concetto Son (Concetto – Drosselklang II), Bertram  Allen na Belmonde (Ovidius – Kenwood) i Marco Kutcher na Cornett´s Cristallo ( Cornet Obolensky – Pilot) nie ustrzegli się zrzutek. Beerbaum miał tą przewagę, że widział przejazd Drehera i wiedział, gdzie może pojechać szybciej – na ostatnia przeszkodę.

   Beerbaum po raz czwarty w historii zwyciężył w tym prestiżowym konkursie. Nagrodą w tym roku  był Mercedes GLK 350 Off Roader.

Pełne wyniki: TU


Steve Guerdat


Hans-Dieter Dreher


Ludger Beerbaum